Personahalduse platvorm
Taust:
Klient, kes tegutseb mitmel turul teenuseosutajana, soovis luua personaalhalduse platvormi nimega Desko, mis võimaldaks tal pakkuda oma klientidele paremat teenust ning tõhusalt hallata personaliandmeid, töötajate jõudlust ning pakkuda mitmekülgseid personalijuhtimise lahendusi. Peamine eesmärk oli luua platvorm, mis oleks kasutajasõbralik, skaleeritav ja võimaldaks klientidel tõhusalt hallata kogu oma personalijuhtimise protsessi.
Väljakutse:
Kliendi seisukohast oli väljakutseks luua platvorm, mis suudaks integreerida erinevaid personalihalduse funktsioone ühtsesse keskkonda ning pakkuda kohandatavaid lahendusi vastavalt kliendi ja tema klientide vajadustele. Samuti oli oluline tagada platvormi turvalisus ja andmekaitse vastavalt kehtivatele seadustele ja regulatsioonidele.
Lahendus:
Klient töötas koos tarkvaraarendusettevõttega välja Desko platvormi, mis oli kõikehõlmav personaalhalduse lahendus klienditeenindusele. Platvorm võimaldas kliendil pakkuda oma klientidele paremat teenust, hallates efektiivselt töötajate puhkuseid, koostades töögraafikuid vastavalt klientide vajadustele, jälgides töötundide arvestust, haldades töövahendeid ja dokumente, esitades avaldusi, korraldades lähetusi ja ülesandeid, läbi viies värbamisprotsesse, haldades kirjavahetust klientidega, jälgides osakondade tegevust ning genereerides erinevaid raporteid klientidele.
Tulemused:
Desko platvorm võimaldas kliendil tõhusalt ja efektiivselt hallata oma personalijuhtimise protsesse, pakkudes samal ajal turvalist ja kasutajasõbralikku keskkonda oma klientidele parema teenuse pakkumiseks. Platvormi kasutuselevõtt parandas teenuste kvaliteeti ja tõhusust, suurendades samal ajal kliendirahulolu ja lojaalsust. Kliendi tagasiside oli positiivne, rõhutades platvormi mitmekülgsust ja kasutusmugavust klientide teenindamisel.