Laohalduse digitaliseerimine

Kliendi taust: Klient on nutikodulahenduste tootja,
kes on spetsialiseerunud koduautomaatika ja seotud seadmete tootmisele.
Ettevõte tarnib oma tooteid ja teenuseid klientidele kogu maailmas ning vajab
tõhusat viisi laohalduseks ja tarneahela haldamiseks.

 

Väljakutse: Kliendi väljakutse seisneb vajaduses
digitaliseerida laohalduse protsesse, et tagada tõhus varude haldamine,
tellimuste täitmine ja tarneahela jälgimine. Ettevõte soovib lahendust, mis
võimaldab triipkoodidega märgistatud toodete jälgimist ja haldamist ning
integreerimist klientide ja tarnijate süsteemidega.

Lahendus: Koostöös kliendiga töötasime välja
kohandatud lahenduse, mis vastab kliendi vajadustele. Platvorm võimaldab
kliendil hallata kõiki laohalduse protsesse, kasutades triipkoodidega märgistatud
tooteid ja tiipkoodilugejaid.

Lahendus võimaldab kliendil jälgida varusid, saadetisi ja
tellimusi reaalajas ning liidestada kogu süsteem klientide ja tarnijate
süsteemidega, tagades sujuva tarneahela haldamise. Lisaks integreerub kogu
süsteem klientide ja tarnijate süsteemidega kuni ettevõtte raamatupidamise
tarkvarani, tagades täpse finantsaruandluse ja arveldused.

Tulemused: Kliendi jaoks toob pakutud lahendus
mitmeid olulisi eeliseid:

  1. Tõhusam
    varude haldamine:
    Klient saab jälgida varusid reaalajas, vältides üle-
    või alatarnimist ning tagades optimaalse laojuhtimise.
  2. Sujuvam
    tarneahela haldamine:
    Platvormi liidestamine klientide ja tarnijate
    süsteemidega võimaldab sujuvat tellimuste täitmist ja tarneid, tagades klientide
    rahulolu ja lojaalsuse.
  3. Täpsem
    finantsaruandlus:
    Süsteemi integreerimine raamatupidamise tarkvaraga
    võimaldab kliendil saada täpset finantsaruandlust ja arveldusi,
    hõlbustades ettevõtte finantsjuhtimist.

 

Kokkuvõte: Pakutud lahendus aitab kliendil oluliselt
parandada nende laohalduse protsesse. Digitaliseerides kogu laohalduse teekonna ja integreerides selle klientide ja tarnijate süsteemidega kuni raamatupidamise lahenduseni, saavutab klient suurema efektiivsuse, täpsuse ja läbipaistvuse oma äritegevuses.